Translate this blog

Friday, March 30, 2012

Τα καναρινάκια μου!

Επειδή στάνταρ αναρωτιέστε, καλά γιατί δεν έρχονται πλέον emails από το φοβερό site του Σπυρέλια, να σας πω πως ασχολούμουν πυρετωδώς με την μεταπτυχιακή μου εργασία, το paper της οποίας σύντομα θα είναι έτοιμο και θα σας το στείλω να το διαβάσετε! Το περιεχόμενο του θα το δείτε σύντομα! Τώρα ας πάμε στα δικά μας, και θέλω να μοιραστώ μαζί σας τα νέα μου καναρινάκια, που σήμερα είναι ήδη 22 ημερών και σε 1 εβδομάδα ελπίζω να έχουν απογαλακτιστεί από τους γονείς τους... Πάρτε μερικές φωτογραφίες από τις πρώτες 6 ημέρες..! Ημέρα 1η: Γέννηση!
Ημέρα 2η
Ημέρα 3η
Ημέρα 4η
Ημέρα 5η: Η μαμά κανάρα ταίζει!
Ημέρα 6η
Ημέρα 7η: Το ευτυχισμένο ζευγάρι!
Τις υπόλοιπες μέρες βαρέθηκα να βγάλω...! 21η Ημέρα: Μεγαλώσαμε και δε μας χωράει η φωλιά! Η μαμά μας είναι ήδη στην άλλη πλευρά του κλουβιού και φτιάχνει την καινούργια φωλιά για να γεννήσει τα αδερφάκια μας!
Θα ακολουθήσουν και άλλα άρθρα με τα καναρινάκια μου, πάντως έχω να πω ότι η φύση πραγματικά είναι απίστευτη!

1 comment:

  1. Θέλουμε κι αλλα emails απο το φοβερο site του Σπυρελια!!!!!!!!!!!!
    Τέλεια τα καναρίνια...Miss you....
    Η μανούλα σου! Κ.

    ReplyDelete