Translate this blog

Thursday, December 29, 2011

Το κερί της εστίας: Καθαρίστε ενεργειακά τον χώρο σας

Ένας πολύ καλός τρόπος για να καθαρίσετε ενεργειακά τον χώρο που ζείτε, εργάζεστε ή περνάτε πολύ χρόνο γενικά, είναι να χρησιμοποιήσετε την ενέργεια των κεριών. 

Ο λόγος που σχεδόν όλοι νιώθουμε όμορφα υπό το φως των κεριών είναι, γιατί η φλόγα του κεριού εκπέμπει ενέργεια που αυτόματα χαλαρώνει το μυαλό και ξεκλειδώνει το υποσυνείδητο. Δημιουργείται μία ατμόσφαιρα που μπορούμε άνετα να εκφραστούμε, να συγκεντρωθούμε και να λειτουργήσουμε καλύτερα. 

Χάρη σ' αυτές τις ιδιότητές του το φως των κεριών θεωρείται παγκοσμίως ρομαντικό, αφού ουσιαστικά απελευθερώνει την σκέψη και το συναίσθημα διευκολύνοντας έτσι το ερωτικό ενδιαφέρον να εκδηλωθεί και να γίνει αποδεκτό. 

Για να καθαρίσουμε ενεργειακά τον χώρο μας, παίρνουμε ένα γυάλινο ή πήλινο μικρό μπωλ, του βάζουμε νερό και τοποθετούμε μέσα στο νερό ένα κερί (μπορεί να είναι ρεσώ ή οποιοδήποτε άλλο κερί που μπορεί να στηριχθεί μόνο του). 

Θα πρέπει να προσέξουμε το νερό που έχουμε βάλει να μην είναι πολύ, ώστε να μην φτάνει ψηλά στον κορμό του κεριού, γιατί θα το σβήσει. Χαλαρώνουμε το μυαλό μας και φανταζόμαστε τον χώρο μας με θετικό τρόπο, φωτεινό, ευχάριστο. "Βλέπουμε" εμάς και τους αγαπημένους μας μέσα σε αυτόν τον χώρο χαλαρωμένους και ευτυχισμένους, γεμάτους αγάπη και σύμπνοια. 

Στην συνέχεια "ονομάζουμε" το κερί, ώς κερί της εστίας μας και το ανάβουμε με την πρόθεση να φέρει όλα τα θετικά στοιχεία που σκεφτήκαμε, μέσα στον χώρο μας. 

Προσωπικά, κάθε φορά που ανάβω το κερί της εστίας μου φαντάζομαι επίσης τον χώρο μου προστατευμένο και ασφαλή. Για μένα, η εικόνα που λειτουργεί καλύτερα στο μυαλό μου είναι η εικόνα του δωματίου ή του σπιτιού μου κλεισμένη μέσα σε μία όμορφη, διαφανή και λαμπερή σαπουνόφουσκα, η οποία εμποδίζει οτιδήποτε αρνητικό να αγγίξει το περιβάλλον μου και τους δικούς μου ανθρώπους. 

Πάντα διατηρώ ένα τέτοιο κερί αναμμένο στο σπίτι μου (φυσικά σε μέρος που δεν είναι επικίνδυνο ώστε να προκληθεί φωτιά και φυσικά μακριά από υφάσματα, εύφλεκτα υλικά, παιδιά και κατοικίδια ζώα), γιατί έχω διαπιστώσει ότι βοηθάει και πραγματικά έχει θετικά αποτελέσματα. 

Η φωτιά και το νερό ώς αντίθετα στοιχεία εξουδετερώνουν την αρνητική ενέργεια και τονώνουν τα θετικά στοιχεία.

Συμβουλή: Αν θέλετε μπορείτε να πασπαλίσετε πάνω από το κερί αποξηραμένο βασιλικό ή λεβάντα. Και τα δύο αυτά βότανα είναι γνωστά για την ευεργετική τους επίδραση και την ιδιότητά τους να απωθούν αρνητικούς κραδασμούς.

No comments:

Post a Comment